چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 29 آبان 1400/ شماره 404
دومینوی کاهش قیمت های جهانی ادامه دارد،صعود نیما به 23 هزار و 400 تومان،بی توجهی دلار آزاد به دلار صرافی،ریزش قیمت های بازار با کاهش قیمت های جهانی،پایان هفته‌ی برنت با عقب نشینی به 78 دلار،ریزش 27 هزار واحدی بورس تهران،

دومینوی کاهش قیمت های جهانی ادامه دارد
درست در هفته ای که با نفت 78 دلار به پایان رسید، قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 19 نوامبر 2021، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، عمده قیمت گروه های مختلف کالایی روندی کاهشی داشتند. گروه پی وی سی، سبک فیلم و پ پ ها و ABS بیشترین اُفت را داشتند. در مقابل تنها گروه های افزایشی قیمت ها، پلی استایرن مقاوم بود. در نشریه آیسیس نیز عمده گروه ها نسبت به هفته گذشته کاهشی کمی را ثبت کردند و البته پی وی سی با 130 دلار، بیشترین کاهش را در بین سایر کالاها، تجربه کرده است.

صعود نیما به 23 هزار و 400 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز و در ابتدای هفته به 23 هزار و 423 تومان صعود کرد و اختلافِ آن با قیمتِ یکشنبه 23 آبان، به 211 تومان افزایش رسید. میانگین روزانه نیز در کانال 23 هزار و 500 تومان قرار دارد. سی و سومین قیمت های پایه فردا در حالی اعلام می‌شود که قیمت های جهانی عمدتا روندی کاهشی دارند و دلار نیمایی هم تا امروز، 211 تومان رُشد داشته.

بی توجهی دلار آزاد به دلار صرافی
دلار صرافی ملی که هفته گذشته با کاهش 705 تومانی، 26 هزار و 869 تومان قیمتگذاری شد امروز و هفته جدید را نیز کاهشی آغاز کرد و در مجموع با 53 تومان اُفت تا ساعت 15.00، 26 هزار و 816 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم امروز بدون توجه به کاهش صرافی به 28 هزار و 210 تومان رسید تا اختلاف دلار آزاد و صرافی به هزار و 394 تومان برسد.

ریزش قیمت های بازار با کاهش قیمت های جهانی
با توجه به کاهش قیمت عمده کالاها در قیمت های جهانی، قیمت های بازار هم روندی نزولی داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سبک خطی و سنگین تزریقی بیشترین کاهش را داشتند و بین 200 تا 600 تومان اُفت را رقم زدند. در گروه پ پ نساجی نیز قیمت ها بین 200 تا 300 تومان کاهش داشت. قیمت پ پ شیمیایی عمدتا بدون تغییر نسبت به قیمت های پنجشنبه قیمت گذاری شدند. در گروه پی وی سی که در قیمت های جهانی بیشترین کاهش را داشت، قیمت ها بین 300 تا 400 تومان نسبت به آخرین قیمت هفته قبل، کاهش یافت.

پایان هفته‌ی برنت با عقب نشینی به 78 دلار
نفت برنت که معاملات هفته را با 81 دلار آغاز کرد در نیمه‌های هفته روند نزولی را در پی گرفت و معاملات آخر هفته را با عقب نشینی به 78 دلار به پایان رساند. در پی این اُفت قیمت، نفتا هم نزولی شد و هفته را با مجموع 19 دلار کاهش، به پایان رساند. قیمت پایانی برنت: 78 دلار و 89 سنت.

ریزش 27 هزار واحدی بورس تهران
بورس تهران در شروع اولین روز هفته، کانال 1 میلیون و 400 هزار را از دست داد. شاخص بازار سرمایه که هفته گذشته را با 45 هزار واحد کاهش به پایان رسانده بود، امروز در پایان معاملات با 27 هزار و 293 واحد کاهش به 1 میلیون و 383 هزار رسید.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟